It's not what good girls do.

hey.

För 2 månader och 11 dagar sen gick jag ut 9:an.
De flesta av oss stannade kvar i Älmhult.
Var vi rädda för förändring? Eller trivs vi verkligen så bra här?
Jag vet faktiskt inte.
Jag tror inte att någon vet.
Men vi är nästan alla kvar, precis som innan.

Igår blev det fest med Sandra. Efter att pappa skjutsat ner oss höll vi till hos Erna en stund, mycket trevligt. Sen så småningom blev det på med svampmössan och sen gå genom regn hela vägen ut till bökhult och Ludde. Där höll vi till utanför ganska länge och började sen bege oss hemmåt då vi insåg att vi inte kände en enda människa plus att alla glodde. Men sen träffade vi Hoffe, John och den andra brodern Rosenstam-Åhman och blev tillslut upptvingade och in i tältet. Där slog vi oss sen ner och ludde tog hand om oss typ hela kvällen och underhöll oss så gott han kunde, medans det kom vääldigt mycket annat folk.
   Efter några timmars trevligt prat med diverse personer och lite rundor här och där föreslog festvärden att vi tre skulle utnyttja bastun. Sagt och gjort, efter lite telefon prat med föräldrar och en runda uppe för att hämta tillbaka den försvunne ner igen så blev det en hel del bastande med bad i hans äckliga gyttjevik och duschar i hans väldigt söndriga dusch. Tillslut försvann Sandra och jag och Ludde slog oss helt enkelt ner i ett annat rum i källaren och satt sen där och pratade om det mesta typ hur länge som helst, men han har en hel del bra tankar grabben. Även han var höstdeppig trots att han åker till Australien imon, ingen avundsjuka alls, nejnej. För att nämna en annan sak som jag konstaterat så är det att Rosenstam-Åhman bröderna är heltrevliga, och poängterade en hel massa gånger att vi var väldigt varmt välkomna i deras hus och att det var trevligt att vi kommit. Toppen kväll blev det tillsist iaf trots försvunna skor m.m. tack för det.

Tillslut alldeles för sent ramlade jag hem till Erna och Kajsa igen, och efter en del prat där med så somnade vi tillslut, alldeles för sent. 
   Idag har det inte hänt särskilt mycket, utan det har mest blivit sängen och film. Men nu vill Sandra bort på träningen så det blir väl kvällens aktivitet, och sen imon blir det ju skola igen! usch, säger jag bara.


asså.
/i






Kommentarer
Postat av: woho

haha , it's not what good girls do ;)

2008-08-24 @ 19:37:22
Postat av: Elin

ååh, man ångrar sig inte lite nu asså!

2008-08-25 @ 17:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0