Som om det bara var vi två.

Would you had come back if he hadn't shown up to bring you?
If I hadn't, would she be here right now?
I guess by turning our back on these other people we thougt we could fix ourselves.
Maybe other people aren't the problem, maybe we've change.
And at the point when we admit that no matter how much we want it or how hard we try - it does not working.

För det första har jag hittat min mobil! Ringde den och det var någon busssnubbe som svarade och sa att den var i växjö hos dem. Så Per hämtade den. Får väl bli senilsnöre eller något i fortsättningen, inte vet jag. Annars så känns gymnasiet bättre och bättre. Förutom att alla verkligen alla lärarna är lite speciella, och även en del i klassen så har vi ju våra stjänor också, och tur det! Idrott idag också, kändes bra det. Lite samhällstyper som var med oss med, en del övriga i klassen verkar ju inte särskilt intresserade dock så vi får väl se sen. Jag har ett brännsår på mitt knä också sen lördagen, vet dock inte vart det kommer ifrån, men antar bastun var inblandad, eller duschen. Men ja, ingen aning, men ont gör det.
    Hemma blev det gossip girl i många timmar, rätt skönt det. Skulle sett mamma mia men orkade faktiskt inte.
Helg snart med, inget planerat och det känns faktiskt väldigt skönt för en gångs skull.

Jag kollade på alla bilderna från Usa igår också. Sen när jag kollat på hur många som helst så hittar man 1000 till, men vad skulle man göra under 10 timmars resa i bil om inte ta kort? ja, inte vet jag. Men nu är det iaf bara längta tillbaka känslor, och allt jag glömt att vi gjorte, alla små saker och alla känslor kom bara tillbaka som ett brev på posten. Känns ändå rätt tråkigt att det är över, men kul att ha upplevt. Ska nog skriva klart resedagboken också, känns som det behövs inför framtiden då man bara vill minnas. 
  Kan ju inte säga annat än att det rekomenderas varmt att besöka californien, super vackert verkligen. Las vegas var ju sen en upplevelse i sig, men ack så underbart detta usa är. Visst det är mycket människor och mycket grejer överralt. Men ändå så vacker natur och sånna skiftnignar - typ öken, sandstrand, gräs och fina skogar, sten, sten, sten, hus, till neonlampor. Helt underbart. Och alla är så snälla, frågar om man behöver hjälp, hälsar , ber om ursäkt och pratar med en. Sen kan man ju verkligen vara sig själv, och det var skönt. Samt att det var fint väder och så annorlunda - allt är så stort. Ja, behöver upplevas. Så det blir nog Usa sommaren eller försommaren 2010, och det känns underbart!

   Försöka träffa elin också, en del viktigt där känns det som. Så du kan väl skicka iväg ett sms eller något om du ser detta, men antar att du tränar imon ändå så.


Ibland blir det jobbigt, och det är nog så just nu också. Men ja, värt det.

men nej, bedtime.
/i.

miss you.

Kommentarer
Postat av: wohoo

jag är en stjääärna ;D

2008-08-28 @ 19:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0