Till the sunrise broke my eyes.

Hola!

För alla som vill veta så är Moheda en håla, men har en del trevliga människor.
Annars fattades det en krona på mitt konto när jag shoppade och jag skrek inte över hela pm, vilket jag ångrar.
Men annars var gårdagen väldigt impulsiv men den kändes ändå rätt toppen när den avslutades med Slitz i världshistoriens skönaste säng vakandes över en överförfriskad Kajsa och med en sovande Ida.

Nu blir det barndop - väldigt kul. Usch, men först tandborsten och duschen iaf, känns som det behövs. Ikväll blir det nog Kajsa så småning om då Elin fick en plats i A-laget och annat uteblir. Men det känns helt okej det med.


Hösten känns dum, ful och allmänt knäpp förutom att det är väldigt skönt att kunna använda vantar igen. För alla blir helt nere och allmänt depp, och om jag ska vara helt brutalt ärlig så känns det förjävligt. Jag känner mig helt urkass, för jag kan vet inte vad jag ska göra för att fixa dem. Vissa pratar inte, vissa vill inte ses just nu, vissa är bara allmänt ledsna och resten är väl typ bara allmänt fejk - och det stör mig också, även om det inte berör mig så mycket nu som innan sommaren då vi drogs med det varenda dag. Nej, ge oss vår igen, eller en sex månaders resa till sommaren i australien.


Sometimes I wish I were an angel
Sometimes I wish I were you
.

love.
/i.

Kommentarer
Postat av: kaajsa

överförfriskad. sånt trams ;)

men dagen var bra igår :)

du är bra <3

2008-08-23 @ 12:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0