Att det kommer bli en lång, kall vinter.

Du är min hjälte för du vågar vara rak
Du är min hjälte för du är precis så svag som jag
Kom och hjälp mig, jag behöver dig igen, igen, igen...
shalalalalaa.

Jag är inne i någon kent-trans tror jag, hela tiden , på datorn - i ipoden - i huvudet. Sveriges bästa band någonsin, no doubt.

Alltså jag har filurerat ikväll och kommit fram till att jag är trött på älmhult, eller jag har tänkt i några dagar på det nu för att slippa tänka på något annat. Så jag vill flytta till växjö och gå där istället, vidga mina vyer.
Som kajsa sa: det kan du göra i januari, då har sj 25 kronor på varenda sträcka :) HAHA, ibland får hon till det ;)
Jag pratade med luddelig min plastbror ( fy vilket fult ord) lite och han var med på att dela lägenhet, vi hittade en med mitt i city, perfekt liksom. Kom även fram till att vi skulle ha en lampa och inreda rummet i källaren ifall att, om ni fattar. Allting i väntan på gbg efter studenten.

Visst låter det rätt lockande? Efter jul sådär, och om det inte funkar så finns ju faktiskt både älmhult och haganäs kvar om inte jorden skulle gå under. Men då följer jag troligtvis med jorden så då kan det ju kvitta lagom sen ;)



egenbakade tunnbröd, choklad och one tree hill är förövrigt sjukt bra. & för att göra smygreklam är ldb produkter också sjukt bra, bara så ni vet. Jag har även gått ner 5 cm lite här och där på kroppen av det de kallar träning, skönt med lite resultat då och då. Även om jag trist nog inte klarar mig en hel dag utan chocklad, snart kallar folk det nog beroende. Ujuj.


men sov gott ;)
/helmut

Kommentarer
Postat av: Elin

Ska du läsa lite fisolofi i växjö då kanske? :D

2008-11-12 @ 15:54:53
URL: http://eliningvarsson.blogg.se/
Postat av: magdis

Du och jag i gbg, kan inte bli fel! :)

2008-11-12 @ 16:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0