Down we go.

Jag är trött på mig själv, jag har inget att se fram emot.
Inget att berätta om dagen heller, allmänt värdelös utan anledning.
Jag var i skolan och konstaterade som jag redan visste att jag inte trivs, eller trivs är kanske fel ord. Klassen är jättebra, och det mesta andra också. Men om något inte känns kul då? what are you supposed to do?

jag ska inte klaga på att det går dåligt i skolan heller.
Det är ju mitt fel att jag inte pluggar och medvetet hela tiden gör andra saker.
jävla ida.


i don't enjoy någonting för tillfället.

allmänt tjutigt inlägg.

nu ska jag plugga matte, och tyska och se om jag orkar skolan imon eller om alvedon och alla filmer på datorn räddar min dag.
Förövrigt förstår jag manne nu, att gå ut med mvg i varenda ämne. Sen räknas det inte mer och man orkar inte, och allt går damn neråt hela tiden.




men en glad gubbe räddade två minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0