Last weekend of October.

Hej på er.
Tänkte väl fortsätta där jag la av senast, alltså i fredags.
Det blev först bussen in och sen fest hos fia. Jag hade inte särskilt kul, men kanske för att man inte var så pepp på det + att jag inte kände en kotte. Men paulina lind hon lyfter faktiskt det mesta, länge sen man såg henne med. Så det var trevligt. Egentligen så tycker jag det är svårt att beskriva en fest, och att man bäst gör det med bilder. Men tar man inga bilder så får det bli text iaf.
   Vid tio snåret sisådär, ingen aning egentligen så gick jag och elin mot maskeraden och squaredance lokalen istället. Mötte lite flickor på vägen och tur var nog det, då vi annars hade kommit helthelt fel. Vi var förövrigt de enda som inte var utklädda på stället. Men det var faktiskt inte planerat. Där var det iaf lite ös även om det var mindre folk än förväntat och dålig musik så piggades stället upp av mimmi mouse, maja gräddnos och skidåkare m.fl.
   Kvällen slutade rätt tidigt då vi gick strax efter halv två eftersom elins mormor faktiskt var hemma den här helgen och då duger det ju inte att ramla in vid halv 6. Nixpix. Efterfest blev det inte heller då hanna evelina bengtsson verkade ha tappat både förståndet och mobilen någonstans. Men det var skönt att sova iaf, och inte bli skrämda till döds ;)

Lördag och det blev helsingborg och väla. Med mina ynka 300 kronor blev det en tröja och sen massa accesoarer här och där, bra att ha helt enkelt. Gick där med skoskav hela dagen och käkade lite potatis och sånt innan pappa och dom var klara i danmark och vi kunde åka hem igen. 
   Väl hemma kom elin hit och vi la upp en tv kväll som dock förstördes lite av en cptv. Men det blev svensson, svensson brottskod och the grudge och lite stjärnor på is. Samt en hel del skratt åt folk som verkligen är dummare än de ser ut. Sängen innan 12 hade vi sagt innan och vi lyckades dit iaf, sen när vi somnade vet jag inte . Men så himla mycket mer var hon inte! Tydligen hade jag pratat massa i sömnen med, lite roligt såhär efteråt. Men jag har bestämt mig för att söka psykolog-hjälp - det kan faktiskt bli pinsamt i längden :D

Idag har jag pluggat, naat. Fyfan vad tråkigt det är! Så jag har spelat supermario, tagit en promenad med ad-hd vovven och sånt där mysigt. Veckan ser förresten ut att ha få ljuspunkter faktiskt. Magda behövde ett prat så jag får väl bjuda henne på lite oreo kakor och sånt, och sen blir det väl träningar och sen har vi ju de där två proven, en inlämning och en redovisning vilket jag inte har börjat på något av det. Jag orkar inte.

Nu måste jag sova, får se om det blir skola vid 10 eller 1 imon ;) beror på lite. Usch, så här får man inte säga eller göra. jag lär få samvetskval och ta det vid 10, även om 1 är jäkligt lockande. Vi ses imon och jag önskar att elin ingvarsson var född 9 dagar tidigare och gick i min klass. Punkt.


långt idag igen, stackars er.
puss
/ ida helmersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0