No one wants forever anymore.

No one wants forever anymore.

'cause no one dares to try.

no one wants endeavour like before.


Eftersom bloggar där man bara rabblar vad man gjort och kommer att göra imo är sjukt tråkiga, så bloggar jag inte så ofta nu mera. Jag vet liksom inte vad jag ska skriva ;p

Först grattis kalmar och lasse johansson, virestads stolthet! :) Sm guld är inte fyskam, och det var inte fy skam att stå på örjans vall i kalmar klacken i söndags. Det var inte helt fel att storma planen över staket och reklamskyltar heller. Det var fan inte fel på någonting den eftermiddagen. Härliga är dom de där kalmarborna och viktor elm är snöt.



 

 (ja det spöregnade, samt blåste storm, fråga öltältet)

Men i varje fall, i lördags fick jag träffa världens bästa hanna evelina bengtsson! Det var ju inte precis igår det, och varje gång jag träffar henne måste jag ställa mig frågan hur man kan vara så fullkomligt galen som hon är. Ja, herregud. Rockstjärna är hon i varje fall, och vi har nu lagt upp lite nya planer som vi ska fullborda framöver, och kom fram till att det nog inte hade varit helt fel om jag gått i hennes klass ;) Jag hade inte tackat nej.
   Jag fick även komma hem till racermusen, den mannen kan inte städa han. Nejnej, det var stökigt men vovven var söt iaf, och tomaterna i hans kylskåp goda :D
    Vi skulle gått på speakan, eller inte in men dit. Men någon spydde som en kalv när hon kom hem och jag drog till balders. Trevlisch, blev det. Elin Ingvarsson är nog lite bäst imo.
  
Annars måste måste jag nämna grabben för kvällen Viktor Martinsson, eller för dagen. Dagen tillbringades nämligen med simon, anton och viktor. superduper :)))

För de som inte märkt eller vill veta så har jag varit hemma måndag tisdag , chill tycker jag allt :) Men imon är det bokens dag med snygg författare och engelska redovisning? eller har vi det ? någoooon? :O

Jag bloggar mer sen, för nu ska jag käka tacopaj ;)

Kommentarer
Postat av: Jess

Va söta ni är :).

2008-11-12 @ 10:31:37
URL: http://jessicaohlsson.blogg.se/
Postat av: yo mama Hanna

HAHAHAH ,vilken kväll! :D jag är inte galen ,fullkomligt normal, precis som du stjärnan ;) :D

2008-11-16 @ 00:43:20
URL: http://haanisz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0