Playback.

han måste ha ändrat luggen ;)

tjaaana!
Första skoldagen efter lovet, och jag var här till klockan 10 och första lektionen. Men jag hatar att man måste vara i skolan massa timmar innan pga att det inte går bussar. Morgonen förgylldes dock med vickan och amanda ;) Inget vi tackar nej till, perfekt början på veckan.

Sen blev det historia med pervo-dan som vi överlevde även idag, och nu har vi super lång lunchrast och det blev ingen lång lunch i matsalen heller eftersom det inte fanns god mat eller människor. Så nu hänger vi i bibblan coola som vi är, blir väl datakunskap sen och sen bara fysik. Känns helt okej. I eftermiddag blir det fett med biologi plug goch förhoppningsvis en del plugg kakor eller annat smaskens.

Kan ju även tillägga att jag är stolt över att ha kommit i dagens jeans, vilket betyder att det går neråt på vågen iaf. Lite tight dock, men det ordnas. Om man ska ha snygga jeans krävs det lite arbete, så det så.

& jag har inga pengar.
pussiluss
/ida helmersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0