Right now, all your dreams are waking up.

hej alla glada.

Skolan idag, vilken jag gick till. Vi hade cp-biologi prov, alltså seriöst vem hade läst på vad koss och gris uppfödningen i holland påverkar oss, eller vart skulle man läst det? Ja herregud, luktar som om det blir ett g prov det här, ingen höjdare alls. Sen blev det bättre, och tom spanskan var helt okej. Där gjorde du något bra chonas!

Jag, Ida och Josefin la till ett nytt ord i ordlistan idag med, se bild. Vi ordnade också snyggingens film ett öga rött på torsdag och fredag med kladdkaka på fredag och veckan kändes genast bättre! Ida fick även en metod uppkallade efter sig på matten så hon borde vara nöjd med dagen hon ;)



När jag kom hem åt jag och mamma massa goddie glass! Sån dyr och härlig, det är den enda glassen som är god. Dyr glass alltså, resten är fan frusen saft typ! Icke bra för formen, gjorde även ett pms undandtag i cafeterian idag, vart ska detta sluta undrar jag. Men imon hoppas jag! För då ska jag ta mig i kragen och göra något av mitt liv. Eftersom vi har sovmorgon tänkte jag springa en runda på morgonen ++ på det elin! Klaga inte på mig. Sen ska jag inte vara så trött på eftermiddagen, iofs spelar ju liverpool ikv med champions leauge så det blir svårt med tidig sänggång. Men man lever faktiskt bara en gång ;)

Jag tog bort oth säsong 1 och 2 från datorn med, och nu gör det ont i hjärtat mitt. Den serien är det bästa som skapats på denna lilla jord. Men min dator är faktiskt proppfull så den säger nog tack iaf, någon nytta aswell.


Förresten saknar jag sommaren något sjukt och allt som var då, det kunde faktiskt fått vara precis som det var då. Alla människor och alla relationer borde vara tryckta på frys. Fy fan vad bra det var då. Plus att jag saknar mitt solblekta faktiskt rätt blonda hår och fotbollen.




sen saknar jag a's , så jag spyr.


Kommentarer
Postat av: ida

yesyes, jag är nöjd med dagen :)

inte konstigt att Lars var så himla glad idag med

tanke på att vi la till hans namn under Ronnie

Sandahl sen ;)

2008-11-04 @ 19:52:51
Postat av: ellinor

ida mitt barn. du saknar ingen. vad hette han nu igen?

2008-11-04 @ 20:16:20
Postat av: Elin

Är det bara som jag tror , eller har jag vart med och kommit på detta ord från början!? ;) Antingen med dej eller med jonna. :)

2008-11-04 @ 22:58:09
URL: http://eliningvarsson.blogg.se/
Postat av: dromedar

ey, ida din bajskorv! det var mitt & elins ord ju! :D

2008-12-29 @ 21:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0