shalalalala, unibet, shalalalala

Hej alla glada.

måndag idag, och trevlig som jag var så var jag på nostalgitripp på gemö! Herregud vad bra dom har det som får gå där, litet, mysigt och alla känner alla. Jag saknar det och jag saknar klass 9. :(
 
Nu har vi iaf datakunskap men vi har slutat, shalala & bra som jag är så ska jag icke ha kemi utan åka gemöbussen hem. Vilken himla gemödag det här blev :)
Sen ska jag kika in nils sötnos geting och sova en stund innan jag ska träna för första gången på två veckor ... inte bra statistik på det inte. Men bättring ska det bli :D

anyhow, har jag beslutsångest. Jag kommer sakna klassen massa om jag flyttar och tänk om det inte blir bra? :s vi har iaf ingen syv för tillfället här så det får hur som helst vänta tills fredag. Annars ligger växjö fria närmast just nu, henke tyckte det med. & han kallar ju sig smart.


" om du blev gravid nu skulle du väl behålla barnet?"
" ja det är bättre med unga färäldrar"
" utan karriär ja! "   (
med djup suck)

det sista med grym betoning och morgonen var toppen med amanda, ida och henke :D


/ ida.


Kommentarer
Postat av: Anonym

shalalalala, unibet, shalalalala !

påminner mig lite om engelskan :P

2008-11-18 @ 19:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0