Är du klar att gå ner på stan?

hola!

Rasmus ville att jag skulle skriva, men jag tyckte inte om förslaget. Men jag jag kikade statistiken och tro det eller ej så är ni faktiskt några stycken som verkar vara intresserade av faktiskt ganska ointressanta liv. Så enjoy!

Idag var det lill-lördag. Slutade egentligen fem över 2, men nejnej inte alls. Vi skulle helt plötsligt på föreläsning, men det var varken pest eller kolera. Damen hade en hel del intressanta tankar, och jag ska nog bli som hon en dag. Så slutade tre eller något och då gick jag med snyggmagda hem ;) Vi bestämde oss för att köpa plugg kakor, och konsum är ju rätt kasst. Så vi fick gå/cykla hela långa vägen bort till maxi och köpa våra oreo-kakor! Blev även läsk och chips + dipp! Därav lill-lördag och tjocka tjejer! :D

Ingen klagade och inte jag heller, sen dansade jag på friskis! & även om det inte låter det minsta troligt så gick det faktiskt mycket bra. Eller det kändes bra, hur det sen såg ut det kan man ju fråga någon som bryr sig. Nu gosar jag med vovven i soffan och lyssnar på säkert! hon är rätt grym, och ärlig. Toppen på det med.

Förövrigt känner jag mig rätt nöjd med livet, kommit fram till att man kanske inte behöver hänga upp sig på dumma människor, eller att man överhuvudtaget inte behöver dem i sitt liv. Så utrensningen kan börja snart, ska bara konstatera vilka jag behöver och vilka jag kan slänga i en hög i ett uthus.
   Rasmus och Hanna ser det ut som på lördag, tillräckligt med tequila och sånt smått och gott så kan nog kvällen bli bra! Hoppas jag i varje fall! För att tillägga en anann sak så är jag pigg, har nog inte varit det nykter på flera veckor. Något måste var fel på mig trots allt! :) Tror både jag och mamma.

Slutar noooog kaaaanske om jag skolkar för första gången i mitt hittils korta liv vid 1 imorgon, hur bra låter inte det?
Så det blir nog så.

Nu ska jag gosa hela natten och kolla oth, det är på tiden. Nytt avsnitt med och allt.
så, herrå!

/i.

Kommentarer
Postat av: Rasmusen

klart vi ska till balders! :D

2008-10-15 @ 23:00:24
URL: http://rrasmus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0