ÅtervändarN

Det var superduper skit tråkigt att plugga så jag har typ gjort absolut ingenting. Känns som klockan borde vara 12 eller något och inte halv 4, suck. Men jag tänkte iaf göra mig i ordning lite granna och bege mig upp till Ida en liten stund. 
   Sen ikväll eller inatt eller när det kommer tillräckligt med snö ska jag och elin åka skidor, som vi alltid gör på första snön! :) & jag älskar snö! Så jag hoppas de där utlovade 10 centimetrarna kommer.

Förövrigt tänkte jag ladda upp en bild på mig i blont och en i brunt för jag har besölutsångest hur det där ruffset ska komma att se ut den närmsta tiden. Men det går inte ladda upp bilder på den här knassidan så ja, ni som kommer ihåg kan ju svara ändå. Blont eller mörkt igen? Känns lite sådär dock att färga mörkt igen när man kämpat och klippt av allt det som varit slitet pga färgningar för att bli blond att sen färga tillbaka. Men jaja, vad tycker ni?

ha det toppen!
/i.


Kommentarer
Postat av: Elin

du vet väl redan detta. men jag tycker BRUNT!

2008-10-30 @ 16:26:25
URL: http://eliningvarson.blogg.se/
Postat av: Jess

fast jag tycker verkligen BLOONT! ;D

& du, man trycker på "tavlan" när man vill ladda upp bilder, eller funkar inte det? Puss j

2008-10-31 @ 16:11:28
URL: http://jessicaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0