'Cause I adore you.

hej, hej hemskt mycket hej.

Jag och Ida har filmkväll, men eftersom hon har varit hos sin pojke innan hon kom hit så slocknade hon efter ett halvt avsnitt one tree hill, hur man nu kan somna till det. Och hon sover faktiskt ännu, och lär så göra. Så ja, jag avslutade det hela och sitter nu här med mina kolor och skriver blogg, och tillbringar för mycket tid på bdb.

rasmus säger att jag ska skriva om fest, men jag vet inte hur man skriver om något som inte finns. Men efter mycket om och men ser det ut som om det blir balders imorgon iaf. Skulle ju blivit sbn men det var tydligen alkoholfritt och alla skulle testas med alkoholmätare - så tack och adjö det. 
   Måste bara berätta en ganska så komisk grej. Nu ikväll skulle jag, Elin och Elin fixa lite till imorgon. Sagt och gjort jag travade 600 meter eller något bort till en tysk sommarstuga i mörker och över en åker eftersom jag är rädd för några polacker som bor där om man går på vägen. Väl där i deras lada så mötte jag Elin och elin. Vi gick in, letade och letade och hittade. Plockade med oss allt vi skulle ha och lånade en låda som vi sen bar iväg över en annan åker och bort mot skogen. Då kommer en bil på den stora vägen, och vi är helt säkra på att den kör förbi bara. Men helt plötsligt kommer det massa stora skuggor. Då har den kört upp bakom oss, med hellysen och stannat typ 75 meter bort. Så vi bara släppte allt och sprang in i skogen, och slängde oss i ett en halvmeter djupt dike! Sen satt vi där ascprädda! Vi hörde aldrig någon gå ut ur bilen utan lysena ändrades då och då, så vi satt där och väntade och väntade under stjärnorna i vattnet! Sen helt plötsligt så backade den och körde iväg. Så vi samlade ihop allting och gick hem. Skit läskigt var det, och vi var as rädda. Mest för polackerna kanske ;) men rätt kul nu efteråt iaf!
   Men ´ja, vi var iaf inte rädda för en HÄST! liksom ja, vilken man i dagens samhälle är rädd för en häst? hm, rasmus kanske.

Annars i helgen blir det väl fotboll imon, i hovmantorp - där vi hoppas på 3 poäng! På söndag blire massa träning, om jag nu är pepp på det då, det återstå väl att se ;)

Föresten ska jag och elin gå på idrottsfesten i år, uhu! det återstå också att se hur det går, men ja kan nog bli himlans trevligt om vi har tur! :) Till nästa sommar funderar vi på att söka sommarjobb i loftahammar också, och vara där typ hela sommaren, hur härligt låter inte det? alldeles för härligt enligt mig! Så det tycker jag vi kör på ;)

ha en trevlig kväll

/ meningslösas konverationers drottning.


Kommentarer
Postat av: idaa :)

nu är jag vaken! men nu sover ju du.

2008-10-04 @ 00:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0