Det är kört, men chill.

Har inte bloggat i helgen vad jag vet, så antar att vi tar det från början ;)


fredag.
Efter faktiskt en rolig dag i skolan med hlr så slutade vi redan halv 3. Inte vanligt på fredagar inte, så jag Erna och Ida traskade bort till maxi. Jag fick inhandla massa nytt smink, hejdå 300 spänn. Sen promnerade vi bort till Linne för erna hon skulle träna. Där var det inte öppet och nån bitch ville inte ha oss på sitt ansvar, så vi fick stå ute i regnet och sjunga snook sånger till ida kom. Sen tränade dom två och jag satt vi datorn innan jag äntligen fick min milano med kebabsås! Sjukt efterlängtad. Efter någon timme på amigo promenerade vi hem till henne och min mamma kom och hämtade mig. Sen hem idol - sängen.

lördag.
kan komma att bli lång, men vi kör väl. Magda hon kom hit för att jag skulle göra hennes spanskauppg, senare blev det fotboll och middag och hela fallerulla. En del tjat och en del sms, men ja småtrevlig är tösen. När jag skickat hem henne for jag och Elin ner till hennes mormors lägenhet. Där blev det lite fotboll och fixande och sånt där och strax innan 11 drog vi ner på speakan som de säger.
   Vi mötte Anna-Carin och gjorde världens plan, som ungefär gick ut på att jag skulle gå först som rickards flickvän och elin skulle sen komma och knuffa mig och samtidigt vara claes flickvän. Vi kan väl sammanfatta att vi skippade det där med knuffandet och att det inte fungerade särskilt bra för mig. Så ja, det blev inget speakan. Men vad är väl en kväll på speakeasy egentligen? haha.
   Eftersom ingvarsson kom in så fick ju rickard spela kvällens hjälte och han gjorde det mycket bra. Under timmarna där ute så lärde jag mig iaf att han känner hela älmhult samt att det är chill. Plus att det nog blir han och dennis på topp sista matchen på lördag ;) Kan väl inte säga att det blev som jag tänkt mig, men inte fy skam. Jag hade trevligt iaf. :D
    Ett tag efter halv två så ramlade ingvarsson ut med lite manligt sällskap och vi drog på efterfest hos rasse. På vägen dit blev det "bullfest, bullfest, hela dan!" efter varenda mening, menigar som typ " sibbe och rickard som tränare i VIF dam" , " älmhults dam är ingen sport" " Claes han får vara massör" ;) de kan de där pojkarna. När vi kom fram fick ingen sitta i rasmus säng, för den skulle få struphuvudet intryckt. Så efter att alla hittat andra sitt platser och inväntat totte, dennis och bella. Så ja, blev det efterfest med en runda på torggrillen och hamburgare utan jhonnys senap och liiiiiis ;) Mätta och glada fortsatte vi till morgonen, dock  en del dödare än andra. 
   Tillslut började de små pojkarna hänga upp sig något enormt på en viss bastu och dusch och i varje samtalsämne eller låt fanns det ett sätt att nämna något av det. hmm. Trevligt var det i varje fall, så klockan hon blev rätt mycket innan toffeltotte, sibbe med halsbandet och sportfiskarn med sällskap började dra sig hemmåt. & jag tror väl att alla kom hem säkert och rätt nöjda med kvällen runt halv 6.
   Det är väl det ni får veta i varje fall, resten stannar där det skedde.

söndag.
Upp redan 10, för vi kunde verkligen inte sova. Handlade frukost på konsum, käkade sjukt mycket. Fastnade vi datorn innan vi drog på innebandy. Hem och städa, äta våra kära rostemackor och sen innebandy igen. Tillslut orkade vi inte ens prata, så sen hem och ja sova några timmar. & det tänkte jag fortsätta med precis just nu.
så godnatt ;)



been there, done that.
/i.
  


Kommentarer
Postat av: Elin

mkt trevligt var det iaf :)

2008-10-13 @ 10:31:00
Postat av: Rickard

fint de! dock är jag ingen sportfiskare ;)

2008-10-14 @ 21:08:04
Postat av: .....

töntigt att sno rickards ordspråk

2008-10-20 @ 14:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0