Du behöver aldrig mera vara rädd.

jag vet, ni behöver inte säga det! Jag är inte särskilt aktiv här ;) det har ingen förklaring så fråga inte efter den heller! Men jag ska göra ett försök att sammanfatta det som gått av det här lovet. Så enjoy!

lördag.
Det blev idrottsfesten såklart, och sicket gille! Det blev fix och sånt här innan det blev en lång bussresa ut till bråthultet och bygdegården. Sen blev det fest och det med besked. Blev mat, prisutdelningar och lekar i stil med " vem vill slå rolf&sten " förövrigt tror jag den bytte namn sen till " vem kan slå rolf&sten", då de flesta verkligen inte kunde. Det blev även efterätt och sen tillslut efter långlång väntan dans. Han även med ett besök hemma hos frida jansson innan minnet sviker mig - Sofie vår ordningsvakt var generös osv. Ni vet ju alla hur det går ibland. 
   Bilder finns på idahelmersson på bdb. Iaf de som inte censurerades bort in i en mapp. Tillslut kan jag väl bara säga att du missade något magda ;)

söndag.
Många timmar i min favorit-fåtölj framför tv, samt en del sömn då och då. Mer behövdes verkligen inte för att jag skulle bli nöjd, och mat ska vi inte tala om - det var icke gott.

måndag.
Hade jag dåligt samvete för att jag inte gjort något under gårdagen. Så det blev växjö med mamma och syster faktiskt. Jonna skulle ha dator så det blev timmar på elektronikaffärer. Plus att det var en indier eller vart ifrån han var som var kanske 40 sisådär som följde efter mig inne på media markt hela tiden! Gick två meter bakom och sen när jag vände mig om så bara låtsades han att han tittade åt ett annat hål och svängde undan eller vände. Sen gick det inte ens en minut så var han tillbaka. & jag som annars också är rädd för typ alla människor, var skiträdd och gömde mig hos mamma tillslut. Men hon kallade mig bara paranoid. Herregud, han var ju störd. Ville typ ha ihjäl mig fullständigt eller nåt! :s
   Sen blev det bio Mamma mia, jag verkade ju vara den enda i hela världen som inte sett den. Nu förstår jag varför, den var sjukt mysig och bra! Men det vet ni väl redan ;) 
   När jag kommit hem och sisådär, så kom elin. Känns som jag träffat henne mycket nu, men det gillar jag skarpt! Det blev sex and the city the movie och lite dektektiv äventyr innan vi hamnade framför daton med sibbeli och mattias samt biktboken. Som inte är en religös bok om någon trodde det, utan en fruktansvärt rolig bok om människor som bekänner vad de har för sig när ingen ser, eller vad de har gjort för dumheter i sina liv.
   När vi var klara där så tänkte vi att vi skulle sova eftersom vi skulle upp superduper tidigt och åka till ullared. Men när vi väl makat oss in i mitt rum så hade vi alldeles för mycket att prata om. Så klockan blev nog både 2, 3 och nästan 4 innan vi somnade. Ja herregud, vi som brukar vara rätt bra på att sova. & jag vet inte hur många gånger det blev tysta leken, men ja utan resultat.

tisdag.
Klockan ringde 6, och då förstår ni att jag var trött som ett fullbordat as och elin med. Men vi drog oss faktiskt upp och sen åkte vi till ullared. Sov hela vägen dit och hem och där uppe var det typ besöksrekord och sjukt mycket folk. Så tillslut när mamma lite sådär halv idiotiskt frågade om jag ville gå in en runda till efter maten så blev det " packa in mig i bilen och kör hem mig tack" så det gjorde vi efter ett skippat toalettbesök på toaletter med genomskinliga dörrar på burger king. Ska tilläggas att jag bara handlade för 189 kronor :D de ni!
   På vägen hem väcktes jag av en ilsken magda, som tydligen fått leta nummer överralt. Ber om ursäkt för det ;) & sen hände det fantastiska - jag tränade fotboll igen! Det har inte hänt sen i april, och det var faktiskt rätt kul. Så förhoppningsvis blir det en satsning där om inte motivationen sjukner igen.
   Sen hämtade magdas pappa kenneth oss och vi kollade alla tre + simba på desperata hemmafruar. Innan jag och magda kikade igenom theas skolkataloger. Man kan ju konstatera att för vissa går det utför och för vissa på rätt håll, om man säger så. Trevligt var det i varje fall ;)

onsdag.
Lovets första sovmorgon. Det var inte helt fel, sen städade jag och mamma mitt rum och käkade choklad. Jag blev lite rikare med. 100 kronor på en gammal lott samt att jag hittade presentkort på hm och mq och småpengar. Och jag har aldrig behövt dom sen nu. Så nu finns det utrymme för lite mer inköp på de typ en miljard dagarna till barnbidraget ;) Sen var vi på kyrkogården innan jag tränade afro och step. 2 dagar i rad, och helgens bravader är nog borta förhoppningsvis! :D

Och nu är one tree hill s6e8 klart så nu tänker jag pysa!
herrå!
/i

Kommentarer
Postat av: MagdaSwensson ;)

Hahaha! Det är luggen :O den har ändrat håll :O;)

2008-10-30 @ 12:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0