En ärlig chans.

Tjingeling :D

nu har jag varit skitduktig och pluggat massa matte och jag känner mig askalasnöjd! Nu kan jag det mesta, och resten skiter jag i. Men det känns som om det går bra!

Just nu känner jag mig allmänt skittöntig kanske (?) Jag bestämde mig faktiskt för att ge amerikanska humor serier en ärlig chans, så jag satte första säsongen på scrubs, family guy och how i met your mother på nedladdning, eftersom alla som ser dem verkar tycka dom är bra. Så nu har jag massa timmars film på datorn snart, sevärt eller inte det återstår att se ;)

Btw, det är ÖVER 6 MÅNADER SEN JAG VAR I USA! fattar ni vad fort det går, och vi pratade minnen innan, och jag saknar det till 1000! det var verkligen det bästa i mitt liv, lätt. Ni som inte varit där förstår inte, och även om ni varit där så fattar ni inte vad vi upplevde. Tänkte sammanfatta ngn dag, en annan dag då ;)



eeh, Ida vet du?
a?
det var inget.

Det sista asstolt och glatt, grej of the day, lätt.
även om det kanske var igår, eller förgår(?)    :D


/i.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0