I'll be waiting.

tjaaaa.

jag har ont överrallt!
Jag orkade inte akuten, för jag vet att dom kommer säga att jag är sjuk. & jag orkar inte vara sjuk.
Jag funderar på att vara hemma imon, men funderar också på hur kul det kan vara egentligen?
Nej inte särskilt kul, men om jag ska till skolan så måste jag göra massor läxor, and i better get started'

jag känner att jag klagar som någon annan nu, och det regnar.
så ha det bra, och om någon skulle mot förmodan bry sig så skippar jag balders.
and so does hanna, säger skvallerbyttan.

over and out
/ neger.


Kommentarer
Postat av: Jess

okej, jag skippar också balders ;). Puss

2008-10-17 @ 10:26:45
URL: http://jessicaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0