In your meaning I find meaning.

hallå.

Jag är fööööör dålig på att blogga, och ja det ska bli bättring. Men tiden finns seriöst inte, men ja fråga inte vad jag gör. Men time is flying.

Veckan har gått skitfort, men jag hänger väl med. Kajsa också faktiskt, när hon powerwalkar runt stena aluminium ;) eller spinner. Toppendag på alla plan, och nu är det bara torsdag och fredag kvar. Sen blir det fest, för det har någon lovat att fixa. & alla håller väl sina löften?

annars?
/i


The broken clock is a comfort, it helps me sleep tonight
Maybe it can stop tomorrow from stealing all my time

Kommentarer
Postat av: rasmusen

hahahaohohohoh, alla utom jag isåfall! :D

2008-10-08 @ 21:44:50
URL: http://rrasmus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0