Kanske är det bäst att jag skriver en bok.

heej.

ganska medelmåtta dag, kan jag bara säga. Skola osv som vanligt, och sen var det ju tänkt att jag skulle hem och bara plugga men det hände verkligen ingenting med det ;) Men jag orkar inte bry mig.
Sen var jag och mamma på spinning och efter det har det inte hänt så mycket.

För alla som vill veta så har jag hittat min adidasjacka! En anonym tipsade om att den hängde i hallen, där jag tittat flera gånger, så jag vet inte vad jag ska tro. Men iaf, det är hemma i mitt rum nu.

Annars är jag alldeles för opepp för sånt här just nu.
& ska bara nämna en sak till, till en person som nog själv känner sig träffad.
- Jag trodde faktiskt vi var så pass bra vänner att du kunde säga till mig om jag gör något som stör dig rakt till mig istället för att skriva en anonym komentar här och sen låtsas att du inte har en aning om vad det handlar om. Men jag antar att du är mer som du skrev att jag är än jag. Men är det så här du vill ha det, flicka lilla så får du det ;)


det var allt.
ha det fint!
/i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0