Lycka.

I wished for someone who could take this pain away.
- and he could.

Ballan igår, var faktiskt rätt kul. Även om det bara var futtiga 200 pers där och star pilots spelade 2 låtar playback. Men det bästa på hela kvällen var definitivt förfesten, nonstop dancing i amandas källare! Samt en hel del vin och annat smått och gott :) Sen promenerade vi bort och dansade hela natten, plus lite andra aktiviteter. Tack emma förresten, och tack alla andra! you made my night! :)
  
Sen efter att Ida och Fidde tillslut kunde ta farväl av varandra och han frågat mig: Ida, vad håller du på med. och jag svarat lite fyndigt: vaddå? du röker ju droger. Fast det var bara det att min hals var helt fucked up och kunde inte säga vokaler, för då blev det liksom bara tyst. eller det går inte förklara. Sen minns jag inte om han kontrade. Hela vägen hem till amanda sen hade vi jävligt kul åt att jag inte kunde säga just vokaler och ida giselsson blev något i stil med falsett tystnad. Äh, vet fan inte hur man ska förklara ;)

Sen sov vi, eller ja jag pratade och dom bara. Ida nu sover vi, så : aha , okej. Imorse hade vi en trevlig gourmet frukost innan jag körde hem i regnet.

Och sen har jag legat här och nördat mig ;p ska faktiskt träna ikv, i 2.5 timmar. Det ni!


och jag har nog inte varit så här lycklig på flera månader som jag är just nu, och har varit i sisådär 20 minuter.
det räddade min dag, vecka, månad inte vet jag!




förresten , denna helgen är det ett år sen vi bowlade med fotbollen! & alla som känner mig vet att den dagen var sjukt värdefull, och trevlig! Förresten bowlade våra kära bowlingtöntar i år med denna helgen, slump eller vad det vet jag inte. Men ja, vi kanske skulle tagit bowling ist för balders. eller vad säger ni tjejor? ;)


/i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0