Svensk sommar tinar frusna själar.

God morgon tänkte jag säga, men kanske snarare god dag.
Min tänkta datortimme är slut för tre minuter sen så det blir kort.
   Idag ska jag faktiskt plugga inför mardröms veckan nummer 45, usch säger vi bara. Lite sådär dumt att ge massor av prov och inlämningar veckan efter lov tycker jag allt. Men det är så de är, omänskliga.
  
  Sen blir det förhoppningsvis allas vår vuele en stund innan jag ska hålla elin sällskap hela natten då hon är hemma själv nu hela helgen. Feel free to come säger jag bara, nej men något ska jag filurera ut som vi kan roa oss med :)

8 minuter, usch.
men lasse lindh behöver nämnas med! han är bra.
+ att jag har konstaterat att ensamma kvällar med sig själv är underskattat.


/i


Kommentarer
Postat av: magdaaaa

Jasså, vad gör du på dina ensamma hemmakvällar? ;)

2008-10-31 @ 09:53:08
Postat av: ida herself.

jag umgås med min dator :D vad gör du själv?

2008-10-31 @ 15:56:13
Postat av: jonna

lasse lindh har du tjuvat av mig, bör nämnas! :p

2008-10-31 @ 22:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0