There are certain people, you just keep coming back to.

Maybe you want her
Maybe you need her
Maybe you started to compare
To someone not there.

För att nämna det viktigaste är jag väldans sugen på hanna bengtsson, jag lovar er - hon kommer rädda livet på mig en vacker dag. Sicken brutta. & eftersom hon inte använder sin msn så skriver jag här: Fiiiiesta på lovet hannapannapurjulök? :D

Idag har jag och syster fotat med min nya kamera, smygit runt här i skogar och trädgårdar en del. Blev faktiskt några helt okej bilder och jag antar att det blir bättre med tiden. Annars skooolan och jag är tröttare än tröttast på skiten och v.45 ser ut som en skitvecka. Men jag bryr mig inte för nu ska jag ha lov! Bara spanska imon som vettig lektion om man nu kan kalla det vettigt med choonas esselman. Bedöm själva.

På lördag blir det ju som bekant idrottsfesten, och jag är skitnervös and so is my date elin. Känns som om det går åt helvete eller blir en succé. Jag får väl gå, och sen bedömma om jag gör om det. Eller det blir en one hit wonder. Söndag äre träning som gäller, har faktiskt inte tränat nu på ett tag - kasst jag vet! Men efter lovet börjar jag och Ida våra hälsosamma liv. Inget godis och absolut inga klubbor i skolan! Bara massa pengar på ingenting.
   På tal om pengar så är jag helt totalt mega pank känns det som. Fast egentligen är jag inte det, eller det beror på vad som räknas som pank. Men bara oviktig information.

En annan sak ni kan få ta del av är att jag funderar på att lägga ner det här, det kommer ju ändå inget vettigt ur det. Bara samma sak var eviga dag.  ;)




i miss you, but i won´t fall apart.
/i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0