There's someone I've been missing.

hallå.

Helgen har väl varit både bra och dålig. Virestad åkte ut, och den som sett de iaf senaste 5 matcherna kan nog hålla med om att det var sjukt trist och orättvist. Men återtåget 2009!

På kvällen blev det impulsivt balders, hanna säger lustigt nog att impuls måste vara mitt andra namn. Lustigt ;)
Men eftersom det inte var en männsika på balders så liftade jag och Sandra till granada med 7 lönsboiter längst bak i en volvo. Där stod vi sen och frös till ingen nytta, men nu har vi upplevt det också. & jag har lovat mig själv att aldrig mer gå på balders, förutom möjligtvis, jul-inspark och utspark. Skit är vad det är.

Idag har jag degat med one tree hill och sen faktiskt tagit en 2 timmars promenad med poff.
Söndagar är ju som bekant sjukt tråkiga, men ja vi kan väl se det positivt att det bara är en vecka kvar till lov.
& nu i veckan ska jag väl försöka träna en del, samt köpa systemkamera - för nu ska det bli av.
Sen på torsdag kom jag på att man kunde gå på grace, för en fågel viskade att de hade 16 års gräns då. Väldigt obekräftat dock ;) Men vi får väl se vad som händer


sköt om er!
/i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0