Vart tog du vägen?

hey snyggon.

Dagen har varit bra än så länge, allt har faktiskt kännts rätt bra ;) Bara tre lektioner idag varav en med vikarie, slutade fem över 1. Ovanligt faktiskt, med tre okej två dagar med sluta tidigt på en vecka. Men vi tackar och tar emot.

Jag har förövrigt haft as cp ont i käken nu i två dagar, typ från öra till öra. Och jag menar verkligen skit ont, jag har aldrig varit med om något värre. Så den har fått hänga lite sådär, om ni undrar varför jag gapar hela tiden så gör det för ont att bita ihop. Men iaf, så ringde mamma runt lite och först var det påssjuka eller öroninflammation, vem får påssjuka egentligen? Men sen pratade hon med någon annan läkare som säger att det är nån böld i halsen eller att käken hoppat ur led, så ja nu säger de att jag måste in till akuten ikväll. Så nu måste jag duscha och allt, rätt jobbigt. Jag som tänkte mig en myskväll och sen a-lags träning och kolla nyförvärv.
   Wish me luck, så jag inte behöver dra tillbaka käken eller något annat trams.

Ha det bra ;)
/i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0