Wire to wire.

tisdag och sen bara onsdag, lille-fredag och fredag kvar innan lov! :) Nedräkningen har börjat för längesen vill jag lova.

Idag blev det skolan och jag och ida har nog något problem som ingen annan verkar ha, för efter 2 blir vi sjukt trötta och ja antingen sura eller tramsiga. Så vi brukar mest ta bensträckare och underhålla med ida & idas show. Men hallå, vi orkar faktiskt inte ha så där mega många lektioner heeeeela tiden! När ska man hinna med att göra kul grejer? ALDRIG verkar det som. Tacka gud för josefine ahlin. 

Efter skolan käkade vi pizza på skabb-amigo och kollade top model där. Sen promenixade vi till bussen och kom fram till att alla tydligen måste titta på dem som sitter i ett bussbås, men ja glo på alla då. Sen buss hem till mamma, och jag tror jag sov en bra stund eftersom jag blev så arg på internet och allt och alla.

Helt ointressant dag ännu en gång, men jag trivs. På lovet har vi iaf planerat in james bond premiär på natten till fredag, och idrottsfesten. Som vi väl hoppas en del på ;)
& nästa sommar blir det kanske gotland! Det ni!

enjoy!
/i.

Kommentarer
Postat av: ida :D

such a perfect day ;)

2008-10-22 @ 18:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0