Bridge over troubled water.

men tjenare.

jag har inte bloggat på bra många dagar - jag vet! Men ja, senaste tiden har pendlat mellan totalt nerdepp, totalt pepp och något mittimellan. Men framför allt, jag har varit sjukt trött. Bara längtat till sängen runt 7 tiden och frammåt, som på den gamla goda tiden. Så jag tror faktiskt jag ska pysa nu efter idol ;)

Annars har jag konstaterat att jag faktiskt tränat 2 gånger sen i söndags och det lär bli minst fyra pass till denna veckan. hard work work. Även är det konstaterat att Hannapanna är fullständigt sjuk i sitt lilla huvud, där det är fest 24/7. ÅH, JA BA AVGUDA DAMEN! hon är as go'

Sen kan vi ju tillägga att jag har matteprov på torsdag, fattar noll och jag och Per hade världens fight innan angående vad 2rx2r är. Men ja, jag hade rätt och det ser väl ändå skapligt bra ut iaf, ska plugga imon med tänkte jag.

Det här känns inte som ett givande inlägg men för att göra det lite mer seriöst kan jag ju berätta att jag inte gillar att mina föräldrar är skilda för tillfället, den sista tiden har det faktum med blivit skitjobbigt. Man ska packa, packa, packa saker och föfflytta. Sen så är det ju det här med att om man varit hos mamma ett tag så måste man ju iaf försöka umgås med pappa en dag på helgen, alltså kan man typ inte göra någonting, och sen tvärtom. Tänk liksom om det är tjejkväll med övernattning fredag och sen fest lördag, nej då måste man välja. och sen blir det djupa suckar om man ska göra något eller träffa någon på söndagen, för nej, man måste ju faktiskt umgås med sina föräldrar, syskon och vila inför veckan. Fuck heller, jag vilar när jag dör.
   Då tänkte ju jag att då fixar jag en egen lägenhet eftersom där är de båda positiva, men nej då krachar (stavning) hela världsekonomin och man kan inte låna pengar, så nej inte det heller. Så ja, vad gör jag? förslag någon?

Sen måste jag ju tillägga en sak till, för jag hade faktiskt tänkt. För vi ska åka till fjällen v.2 och jag ska stå på ett par skidor för första gången i mitt liv. Eller ligga i backen, fan vet jag. & då sa mamma att jag fick ta med mig ngn liten vän om jag ville, och jag tänkte till att det måste vara där runt som Elin fyller år. 1-1 alltså en perfekt födelsedagspresent, som kompensation på att jag varit totalt kass alla de andra 15 åren på sånt. Hon är ju rätt haj på det här med skidor och så, så då plingade det till och jag tänkte att jag tar med mig henne - snygg är hon ju också så hon drar ju pojkar. 10 av 10 rätt alltså.
   SEN tänkte jag en gång till, och då kom jag på vad jag hört så många gånger att hon ska ju till Idre just den veckan. Fan säger jag bara. Så ja, någon som vill filma när jag åker första åket i mitt liv i vinter? ;)


nu äre 7 minuter kvar av idol, och sen ska jag fanimig sova.
så god natt! :)

puss&kram och hela altet.
/i.


långt det blev.. ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0