Cause everyone knows, who you are-are.

Tja.

Jag hatar när man inte kan somna på kvällen eller natten. Det är hemsk, och igår var det sådär. Först väntade jag tills klockan var sisådär halv 1 eller något. Stängde ner datorn och så, men icke. Då ska man snurra en miljon varv och ändå är man inte trött, bara jävligt rastlös. Tog upp datorn igen, läste massa folks gamla bloggar ett tag. Rätt kul faktiskt. Sen ner med datorn igen, snurra ytterligare 1 miljon varv. Tog upp datorn igen, kände hur alvedonen slutade verka. Upp på fötter så hela världen snurrar, ner igen, upp lite saktare denna gången. Ner för trappan, hämta alvedon, hämta vatten och upp igen. Upp med datorn, började läsa massa gamla msnkonversationer och ja blev nog lite klokare, mindes en del, ångrade en del osv. Som vanligt typ. Sen ner med datorn igen, slängde iväg några sms - inget svar. Alla sover tydligen klockan 2 natten till torsdag. Sen bestämde jag mig för att snurra mobilen ist för att typ räkna får. Snurrade 132 varv sen blev jag faktiskt trött och jag tror att jag somnade sen.

Och nu, vaknade för någon timme sen och nu myser jag och vovven i soffan. Får se om jag orkar skolan imon, eller om jag kan somna ikv. Sen blir det fest hos Tova imon kväll (?) Fotboll på lördag, och kanske innebandy på söndag om någon är snäll och joinar.

Men ska kolla klart på cold mountain nu, har bara tagit mig tre dagar. Sen ska jag fanimig se mysteriet på greveholm. Inte sett det på sisådär 12 år, så dags igen tror jag.

Ha det bra!
/i.


Kommentarer
Postat av: Elin

snurra mobilen ? hahahha.

då har det fasen gått för långt! :D



kom och heja på oss på söndag istället! (a)

14.00 älmekulla :)

2008-09-19 @ 19:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0