City of angels.

hey.

Jag stod nyss i köket och kom fram till att livet känns botten botten botten! Jag är sjuk IGEN! Denna gången har jag migrän-style huvudvärk, massa feber, ont i magen och mår illa. Det värsta av allt, vi har inga alvedon! Nu kom syster hem och sa att jag kunde få en av hennes megastarka värktabletter men då måste jag äta något eller dricka massa - yey känns ju kul när man mår illa som jag vet inte vad.

Var iaf i skolan mellan åtta och elva. Gick inte på någon lektion utan fokuserade på att sitta still typ. Ida höll mig sällskap första timmen, eller tvärtom. Sen kom jag väl hem vid halv tolv och sen dess har jag sovit till nu, då är man sjuk om man sov 9 timmar i natt. Men jaja, fyfan vad jag klagar. Men just nu behövdes det, för jag hatar att vara sjuk och jag hatar att man måste ta igen det man missar.

ööööh.
/i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0