Do you have what it takes?

Idooooooool!
jag fullkomligt älskar skiten. Nu har jag en helig timme varje kväll mellan åtta och nio och sen många fredags kvällar. Låter toppen nu när det är mörkt typ så fort man kommer hem från skolan tills man stiger upp nästa morgon. Juryn verkar ju vara lite skruvad, men vaddå ge dem en chans iaf!

Annars för alla som bryr sig så har jag lyckats snacka mig till balders, men ja det finns en hake. Ingen förfest blir det, utan det blir kräftskiva ist hos faster och farbror. Men ja, kan väl vara trevligt det med, för jag har faktiskt stundtals en väldigt trevligt släkt. Men sen blir det iaf lite fest den här helgen också, inte nyttigt nu när jag faktistkt äntligen köpt dyrt gymkort och hela fallerullan. Men vafan, man måste unna sig något! :)
så ernut, dansa hela natten lång?



over&out.
/i.


Kommentarer
Postat av: erna

ohja , visst ska vi dansa ;)

2008-09-04 @ 17:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0