I need direction to prefection.

hola amigos.

Har inte skrivit på ett tag nu, alldeles för upptagen med att göra ingenting typ. Veckan har varit ganska toppen tycker jag allt. Klippning och så i måndags, kändes som om det behövdes faktiskt, även om det blev lite kort. I tisdags fikade jag med Erna, hon är bra hon. Sen blev det fotboll och så på kvällen, näst sista hemma matchen vilket innebär att man bara kan köpa världens godaste hamburgare en gång till i år. Suck.
  
I onsdags blev det faktiskt träning. Det första spinnpasset i mitt liv, de ni. Sen blev det gymmet med kajsa en liten runda innan hon skulle träna step ;) Kan ju konstatera att jag nog är född utan bröstmuskler samt att vänsterarmar är lite smått invalida. Tyvärr förstördes ju allt genom lite för mycket fika. Först med erna, ida och amanda. Sen efter en promenad vevade anton och mattias inne på hartmans. Så det blev fika igen, eller jag fick en kaffe av mattias. På kvällen blev det förresten ikea med mattias, han har bra tankar ibland grabben. Sen landskamp - go sverige :D

Shoppa har jag också hunnit med, inte bra det om man tänker på att det gick en del pengar. Men skönt med lite nya kläder och smink och så. Ellinor är aldrig fel att träffa heller. Hon är rätt rolig den lilla flickan. Sen mormor och morfar innan jag somnade med världens huvudvärk runt 9.

Fredag och soooovmorgon, det är älskvärt! Blev svenska sen innan vi drog bort på någon mässa och åt bullar och kollade guitar hero. Erna cyklar bra förresten, dock lite fort och hänsynslöst över hålor i marken. Sen blev det bild innan jag faktiskt drog hem en stund innan älmhultsdagarna.

Kvällen började med fotboll med Elin och Erna. Vi värvade Erna in i virestads avbytarbås och konstaterade att mini-erna var säkrast att ha på bänken. Kajsa var lite arg med och jag har 6500 kronor. Trevlig stund där hade vi. Sen cyklade jag och erna en runda på byn och checkade läget lite - dött! Så vi åkte hem till kajsa och spelade guitar hero och åt lite och så. När kajsa väl var klar så cyklade vi sakta denna gången ner till marinas lägenhet där rasmus med sitt kvinnoharem höll hus. Så vi joinade dem.
   Kvällen blev sen ganska så toppen. Det blev en tid i soffan med bl.a. Stina, matilda, johanna, Viktoria, tova, kajsa, erna och jag. Samt rasmusen då. Sen blev det torggrillen när kajsa var hungrig, trots det så var det hon som försvann ett tag. Men när hon kom tillbaka blev det gemensam kissepaus och pommestallrik. Som kajsa slängde i marken tillslut. Efter det bar det av mot tivolit, men nehe - Stängt! det hade tydligen stängt runt halv 11, jag som trodde det stod 01 i bladet. Så vi pallade lite äpplen, vek ner rasmus chinos och tog på honom vantar och mössa. Viktoria jagade Kajsa och vi promenerade omkring innan det blev Marinas hus igen, denna gången var hon där också. LIte andra trevliga tjejer kom in ett tag med, och sen måste jag nämna att jag träffade faktiskt en mycket trevlig Julia Ahlbin på torget.
  Efter allt detta ramlade jag erna och kajsa ner mot stationen, och jag tog nattbussen hem. Hemma runt halv tre eller något och bums i säng.

Idag blir det väl också älmhultsdagarna, även om det är cpkallt ute och så. Men ja, ikväll blir det nog party igen med flickorna och kanske fler pojkar än igår.

Så, nu vet ni allt om min intressanta vecka, eller något. Skriv upp allt om ni vill, eller läs.

/i.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

amen tackar ida!

trevligt att träffa dig också! :D

2008-09-13 @ 13:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0