I'm losing, all of the time.

heeey.

Skrev nyss ett långt fint inlägg och allt försvann, så ja I keep it down.
Vill bara berätta för alla att jag börjar bli sjukt trött på att blogga. Alltid samma sak, vad jag gjort idag vad jag ska göra i morgon och vad jag ska göra till helgen. yey- verkligen kul läsning. eller inte. Så ja, någon som har något annat som jag kan skriva om så säg det.

Annars har jag konstaterat idag att jag äter extremt lite. Jag äter i snitt två gånger om dagen. En liten macka till frukost och ett glas oboy eller något, plus en tallrik flingor eller något sådant när jag kommer hem på eftermiddagen. Vid enstaka fall något litet till lunch eller lite sallad. Så jag kanske håller på att få sån matsjukdom, men äh ;) jag har faktiskt inte aptit till mer, kanske beror på Kajsas och Ernas näst intill groteska ätande varenda dag. Inte vet jag.

Annars så mår mina ömma bröst och jag bra. Har faktiskt aldrig varit med om något värre ömmande, ska inte ens ha det just nu. Bara så att ni vet, det gör rätt ont!

my love.
/ i.

Kommentarer
Postat av: erna.

vadå groteska ? jag äter precis lagom mycket! :)

2008-09-02 @ 20:50:21
Postat av: Kajsa :D

intressant :D

ida, jag & erna tränar. då behövs mat ;D

apptit har aldrig skadat någon ;)

& du, kan alltid skriva något sjukt om mig ;)

eller om grisen :D

2008-09-02 @ 21:59:34
Postat av: idaa (:

den bilden var ju inte lite redigerad min vänn ;p

men du är snygg iaf ;D



2008-09-03 @ 08:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0