I'm not scared of dying I just don't want to.

tjaaa.

någon sa att jag inte ha fattat överhuvudtaget vad det innebär att ha skriva blogg, så kanske är fallet.
Motivationen är full av brister iaf, men vi gör ett försök ;)

Idag var det skola, började 10 slutade frammåt halv 4. Då promenerade jag till hartmans där jag hämtade ut en varm choklad på take away. Sen begav jag mig hemmåt med sena lugna bussen, skön och lugn dag.

veckan är rätt bra planderad känns det som: Med plugg och gymmet imon, efterlängtad magda på onsdag och träning, ev träning på torsdag med ( ni ser vad jag jobbar nu va ;p ) sen ska det klämmas in en hel del fika i veckan med. men bara plusplus.

I helgen ville rasmus att jag JAG skulle fixa fest, får se hur det blir med den saken egentligen ;) haha.

nu ska jag ta mig ett skönt bad, återkommer sen.

/i.


Kommentarer
Postat av: Ida

fest hos dig på lördag då ? :)

2008-09-23 @ 16:25:16
Postat av: hannaevelinabengtsson :D

då tycker jag att musen kan firra dricka till oss om han vill ha fiesta! :D

2008-09-25 @ 20:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0