It couldn't be worse, but hey? try to ignore it!

men tjena.

Kvällen vart bra, blev ingen a lags träning. Men idol och enaholm ist, duger bra det med.

Jag har kommit på att jag har två val.
1. Gå upp 05.45 och pallra mig till skolan för att där mötas av en dötrist spanska lektion á 90 minuter, sen ett 4.5 timmar långt hål och en estetiskt val med en cp lärare som hatar vår klass.

2. Sova hela dagen, ta det allmänt lugnt och göra lite matte och annat här hemma.

okej, för att vara lite duktig ska jag ställa klockan och bestämma mig imon. usch, vad jobbigt alternativ 1 känns alltså - fyfan.



jag saknar klass 9, gemöskolan 2008 hur mycket som helst!
kan vi inte gå om ett år bara?


/i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0