let's kick some ass.

hey.

Torsdag morgon och utan smink och allt, på grund av att mitt vänstra öga har något fel och är väldigt svullet och rinner hela tiden. Så det blir väl solglasögon idag eller något, ser ut som om jag fått en hel del stryk, vilket jag faktiskt inte vad jag vet har fått. Menmen, hoppas det blir bättre till lördag och att det inte är ögoninflammation.

Och jag och Kajsa ska börja träna idag, känns rätt bra faktiskt. Blir väl gymmet någon timme för att fixa överrarmarna, iaf på lång sikt. Sen blir det jympa tydligen för kajsa orkade inte spinningen. Sen ska jag hem och bara dega one tree hill hela kvällen. Började om på säsong 1 förra veckan och har väl sisådär 100 avsnitt kvar av alla säsongerna nu, samtidigt som 6 an kommer! Men fyfan vad bra det är!

Sen stort grattis till Hanna Jönsson - 16 år idag!



you make me wonder.

/i.

Kommentarer
Postat av: Hanna

aw, tack ida :)<3

2008-09-06 @ 15:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0