One more time.

jag måste bara tillägga en sak till, himla massa tillägga idag.

kajsa och erna har sjungt heeeela dagen att " Ida Helmersson är homosexuell" Så jag ska anmäla dom, eller kanske iaf ;) Sen pressade Erna upp mig mot ett skåp med sina fett muskliga tennisarmar, och jag kom inte loss och fick ingen luft och skrattade som en gris, så ja hon släppte mig.
   För att uttrycka hur mycket jag ogillade det de gjorde sa jag " Jag hatar de två mer än vad jag hatar glenn" Till och med glenn sa då något i stil med " håhå, då är det allvarligt" sen ett stort grin på det, han är kanske inte så pjåkig alltid iaf. Men ibland, fyfan!

aja, det var allt.
Nu SKA jag sova!
/i.

och för er som missat så äre ett inlägg till däääär nere , vet inte hur man gör en pil neråt ;)

och rasmus är fullast på tamigfan varenda fest, suparrasums ;)

nu är jag död, mohahah!

Kommentarer
Postat av: "anonym" ;)

Ida Helmersson är homosexuell, homosexuell, homosexuell!

2008-09-30 @ 21:39:27
Postat av: ernaaa

ida helmersson är homosexuell, är homosexuell, är homosexuell ! :D

fast jag tycker om dig ändå !

2008-09-30 @ 22:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0