Such a perfect day.

Tänkte först skriva att denna dagen har varit mitt livs värsta dag. Men kanske ska ändra till att den kunde blivit istället, eller nej inte det heller. Men fan, spela roll, den kunde blivit jävligt dålig iaf - och det är ingen överdrift. Nu blev den bara relativt dålig, ingen som fattar och ingen som förstår.

växjö med steffi hela dagen iaf, bara lite spanska på morgonen.
Åt kina mat, förstår ni att jag åt kinamat. OCH GILLADE DET? har inte hänt många gånger.
sen blev det shopping och så, precis som vanligt för alldeles för mycket pengar. Köpte bland annat två par chinos, kunde ju inte välja färg så tog båda. :)
   Sen åkte vi hem och så, tittade på the hills och sen drog hon. Jag och ludde hade musikkrig eller vafan man ska kalla det och jag satt vid datorn hela kvällen.

Förresten blev jag uppraggad av en transa på askelyckan, FYFAN! Vi kunde seriöst inte avgöra om det var en kille eller tjej, så DET var jävligt äcklig. Men hela grejen var ändå rätt rolig ;)

tack för dagen steffi, du räddade faktiskt en hel del.


/i.

Kommentarer
Postat av: .

du är så jävla falsk.

2008-09-27 @ 00:21:25
Postat av: bloggens ägare.

och du vågar inte stå för dina åsikter.

2008-09-27 @ 12:08:43
Postat av: Anonym

haha jaa denna dagen var verkligen toppen ska du veta! :) du betyder mkt för mig ska du veta! :) hahahaha och transan slog allt! :D roligast på länge ska du veta ;P men varför komenterar bloggens ägare massa skit till dig ? hmm konstigt :O haha :D pussbästa<3333

2008-10-07 @ 20:31:57
Postat av: Ida aka. bloggens ägare.

steffi, du är kokobello i huvudet :)

och trööööög!

det är jag som är bloggens ägare ;p

2008-10-08 @ 19:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0