The night goes into morning, just another day.

Jag har just klarat av ett kibox pass med Kajsa. Fyfan vad jobbigt, men faktiskt väldigt roligt ;) och tror jag var betydligt bättre på det här än på jympan. Men ja, det blir nog aldrig mera träning bakfull-utan-att-ha-drukit-vatten alltså med vätskebrist. Det var väldigt nära att jag försvann ett tag där, menmen får bli bättring där.

I veckan blir det faktiskt minst ett spinn pass, ett step up pass och ett ki box samt förhoppningsvis något gympass också. Så snart hoppas jag att kroppen blir lite vackrare, typ Eva Longorias vore ju inte alls fel. Äh, vi får se.

Skola imon, men först sovmorgon till 10. Sen klippning vid 11 och se bara två lektioner till. Sen ska faktiskt jag med mamma och köpa möbler och sånt, och hon betalar! wow, toppen dag.



och vi har allt att vinna.
/i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0