Turn it up, turn it up with cocaine.

hey.

Egentligen orkar jag verkligen inte blogga om gårdagen. Har tänkt göra det hela dagen, men ärligt talat inte kommit på vad jag skulle skriva eller minnits (heter det så?) något heller för den delen. Men ska göra ett tappert försök ;) enjoy.

Åkte ner till älmhult med Ida och mamma runt 3 kanske. Gick lite på byn och åt supergod langos, sen dog byn runt fyra så vi åkte upp till Kajsa. Där snodde de tv:n från måns-stackarn och vi lirade guitar hero. När kvällen kom gjorde vi oss i ordning och alla var sjukt pepp och vi var på att' igen - Feeest!
Sandra anslöt och vi begav oss ner på cykel mot marinas. Blev stopp lite här och där i skogen på väg ner men tillslut kom vi hela vägen ner. Då mötte vi upp maffe, eller nej rasmus och hans brudar vid lilla göinge bil och promenerade bort mot Doffe. Där var det dock trångt och dålig stämning, så jag, kajsa och rasmus tänkte åka karusell.
   Blev konsum och sen skogsrundor undan farbror blå bort till tivolit. Men stäängt - WTF???! de får ju hålla öppet till ett om dom säger det! Men vi var liiite glada iaf och det blev promenader på gatorna. Gömde väskorna och gick bort till torggrillen för att äta. Det blev goda pommes tallrikar och jag träffade mycket trevliga människor. Hanna knäppte fula kort, och jag lär få höra detta av Simon i år framöver. Men vafan, man måste ju få vara vild ibland iaf! eller hur?
   Om jag ska vara ärlig så orkar jag inte rabbla allt vi gjorde här, men för att nämna något så ramlade rasmus av en häst, jag gjorde bort mig för mycket, kajsa tog 45 minuter på sig att gå från trottoaren till netto, kajsa kissade väldigt hårt utanför hoffes där jag också hamnade ett tag med julia och erna. Ni som läser och var med får gärna inflika annat, så jag minns i fortsättningen, eller om några dagar :)

I slutet blev iaf alla väldigt depp, och kvällen såg ut att avslutas skit. Men vi ordnade väl upp det lite grann hos Erna. Hon har mys säng hon! Kajsas sms med: " ahha, de va fli samma hade : " eller något , kmr inte ihåg. Men sjukt kul, och hon har ingen känsla för att kasta mobiler.
 Trodde fredagen skulle bli svår att toppa, men måste säga att vi ändå lyckades rätt bra men enligt mig inte helt. Men tack till alla som gjort min helg toppen - och minnesvärd. Det vi kommer ihåg iaf - eller vad säger du rasmus supare?

Dagens tummen upp: Slagit ut spriten med Kajsa, samt helgens minnen.
Dagens tummen ner: Bula i storlek av min hand bakom vänster öra, samt ont i käke och örat. Undra varför erna?




over&out.

/i.


Kommentarer
Postat av: erna

haha , du kommer inte våga gå in på en bajamaja länge framöver ;D

2008-09-15 @ 00:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0