Where are you gonna sleep tonight?

men tjenare.
ursäkta dålig bloggning, men igår orkade jag verkligen inte. Idag har inte internet funkat, så ja bra anledningar iaf.

Helgen har varit precis så bra som alla andra nu för tiden. Jag njuuuuter till max.
Har ju som sagt varit sjuk, eller lat inte fan vet jag hela veckan. Men i fredags masade jag mig till skolan, fullständigt död. Överlevde chooonas esselmáns spanska äckel lektion. Han lär ut sämre än jag vet inte vad, lärde mig mer på en lektion hos nettan än vad jag lär göra på hela mina tre år hos chooonas. ÖRK - säger jag bara.
   Eftermiddagen tillbringade jag och ida i sporthallen. Där mina skor hamnade inne hos jävla samhälle fitt ekonomi 07 - grej of the day. Ta inte illa upp någon där, men jag fick sån grym huvudvärk på allt där och allt blev väldigt komiskt.
Sen sjöng vi massa låtar för en tom hall innan vi gick till bilden och jag var superdupertrevligt mot tuddeluttan där, tummen upp på att jag lyckades med det! :)

Sen åkte jag hem med bussen med åberg, daniel och gustav. Lite flashback till år 2005/2006 där. Vilka grabbar! Det blir iaf gammal hederlig filmkväll med dem till helgen kanske, kajsa och elin? det låter väl perfekt. Fredag tycker jag allt, och hos elin för david måste vara med (Y).
   Sen blev det sängen ett bra tag innan jag duschade och sånt shit. Sen blev det Erna och Kajsa. Förresten är Ernas mamma supergullig. Hej, välkommen :) och världens leende. Tillslut när vi var klara med ditten och datten drog vi oss bort mot Tova där det var incoming party! Var inte så mycket folk i början, men sen på något vänster så blev det massa folk. Ida vet inte hur eller så , men ja HAAAAAANNA kom iaf! fyfan vilken brud! Och vi partajede som rockstjärnor hela natten lång.
    Tillslut försvann Hanna i natten så jag kajsa och rasmusen cyklade mot hoffes efterfest. Där det blev bastu och sådant. Maffe var trött denna kvällen med så han gick rätt fort men ja, jag kajsa fidde och fidde hade en trevlig promenad hem. Aidspåsen och buskar osv. Men fiddeli och kajsa var vettiga, och så även jag.  Hemma för sent, men vi är bara unga en gång på ett helt liv .

På lördagen vaknade jag upp i Ernas dubbelsäng med kajsa på golvet - inget ovanligt alltså. Sen blev det pannkakor, men fan ingen fotboll. Suck på det. Men sen blev det a-lags fotboll här hemma iaf. Och jag kan bara säga en sak, är det någon från hovslätt här som läser så kan ni ju stoppa upp er själva där solen aldrig lyser och ge fan i att komma ner hit någonsin mer. Det var det fulaste jag sett. Men ja, bredaryd på lördag ist :) Med elin och det brukar gå bra när vi joinar grabbarna i bussen! Utemålvakt förresten ;)
   På kvällen var jag bara hemma alldeles själv. Det var skönt, första gången på 8 helger eller något. Så jag däckade runt nio eller något och sov gott till 12 idag.

Förresten funderar jag på att hoppa av skolan, seriöst. Den tar kol på mig! jag orkar inte någon ting, och vad har vi gått - 5 veckor liksom. Ja , herregud vart ska detta sluta?

Idag har jag bara kollat b-laget och lite så. Hoffe tjuter som en brud och hovshaga är nog snyggast i serien.

Långt det här blev, grattis om ni kom till slutet.

tack och adjö
/i.

Kommentarer
Postat av: rockstjärnan

ICKE att du ska hoppa av skolan ,då kan du intebli någon rockstjärna alla rockstjärnor är egentligen utbildade, även jag ;D hahah! :D

2008-09-21 @ 22:46:10
URL: http://haanisz.blogg.se/
Postat av: erna

min mamma är konstig :P och mina pannkakor är gooodast ;)

2008-09-23 @ 21:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0