You don't know what you got, till you missing it a lot.

Hey.

Jag har konstaterat att om 24 timmar spelar coldplay - och jag är sjukt avundsjuk på alla som ska kolla.

Idag har jag som sagt typ legat i sängen hela dagen. Mellan halv 12 och 7 iaf. Trött som ett as, och det lär bli det samma imorgon. För jag hade tänkt att vara hemma. Kul att vara sjuk denna veckan med då vi varken har engelska, idrott eller svenska. Men lite trist med ett 5 timmars hål på fredag. Fyfan.

Annars känns det mesta bra.
Så nu ska jag kolla Åter till cold mountain och sen nana tror jag.
Och Magda hon är toppen och cp (Y)

/i


Kommentarer
Postat av: ida :)

kan trösta dig med att vi har fått massa vikarier :p

2008-09-17 @ 21:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0