purpurfärger

Igår var en fin dag.
Busschauffören sa för en gångs skull inte godmorgon när jag hoppade på vid 11.40 och skylten visade 24 grader. Gjorde lyckat matteprov och var sen ambitiös med paula och skrev klart svenska uppgiften. Tio i sex vinkade rektorn till oss när vi gick ut genom porten. Plus i kanten.

Åt piggelin också innan matten, troligen därför det gick bra. Åt sedan Tiptop efter provet för att belöna mig själv. Skänkte en piggelin till gustav, han såg ut som om han behövde den där i solen. Han tackade med snällrösten.
Åkte frammåt kvällen cykel med paula och handlade ben&jerrys som vi sedan for upp med på söder och överraskade det lilla söta curlingbarnet karl med. Satt på hans altan, lyssnade på fåglarna och pratade lite granna.



En av de två burkarna, och karls icke vip-stol.

Efter det besöket stekte vi lite på stan och jag handlade två linnen. Använde mamma taktiken för att inte köpa med mig en vit klänning. Funkade bra.

Idag har jag vaccinerat mig, ska snart till bussen och Paula. Att jag gör något på valborg betyder inte att jag tycker om högtiden eller något som har med den att göra, men det blir nog bra. Sover där och trivs bra med det.
Förra året handlade jag och magda skor idag och hennes mor berättade om sina sexfantasier. Det var en fin dag det med.

I'll be back, sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0