död

har idag sagt jag dör x antal gånger
förfogat dock, då jag har
-upptäkt att Paula inte tänkte gå i skolan idag
-genomåkt min pinsammaste bussfärd någonsin, ogillar fyran
-fått reda på att vissa högst oväntade personer har sex hejvilt i olika former
-fått reda på att vissa rakat av sig håret
-en uppsatts att skriva klart - och förkotta ikväll


kanske väntar några dagar
kommer det mer
då vet ni var ni hittar mig
sex feet under
nej fult att skämta om döden
som missionärerna på storgatan sa till mig
varför går alla fram till mig på gator och filmar/frågar saker när de som pratar med mig i vanliga fall säger att jag ser tjurig ut hela tiden
är arga människor mer spännande än glada? önskan av att få reda på varför den är arg kanske
så folk har något att prata om
de brukar de ju gilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0