ska vi dansa, så dansar vi en annan gång

är själv ikväll
orkar inte fara och flänga så hänger i bullerbyn
frågar mig själv varför man alltid blir snyggast när man ska vara hem
fina naturliga lockar, bra smink, nada blemmor
soffan får iallafall se det

ska passa på att göra allt man annars inte har tid med
ladda ipoden, gå igenom gamla foton, drömma om sommaren
kolla webshopar, äta chips och dricka julmust framför en bra film

ser framemot juldagen, då ska jag dansa
om jag så ska göra det ensam med 15 åringar
på 18-års hör jag ju inte hemma.
nehe,
men bli avundsjuka när jag hänger med min syrra(94:a)s kompisar sen då, dom rör ni inte
nyår ser jag inte fram emot, blir det ännu en flopp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0