snowy landscape

det ligger snö i södra sverige
jag och mamma var ute och var zuperwomans innan, swichade och sådär
bra att bo i bullerbyn där dom inte skottar
mamma skröt om att hennes skor inte var tillräckligt hala för att vara stålmannen
men det var ju inte jag som låg ner och nu har blåmärken över hela ryggen och inte kommer över badkarskanten
hade jag haft en sladd skulle ni fått se hur det såg ut
men den ligger i lägenheten som är neger
så nu ska jag göra sista uppgiften för i år och ladda för första skoltimmarna den här veckan imorgon
hatar när folk som överanvänder ladda, tagga, öser och det gillar vi
kan vara bland det fulaste man kan säga tillsammans med gösigt och pördigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0