Bra helg!

Gårdagen blev bra för att sen bli ? för att sen bli bättre.
Vi körde vattenfall och det gick som det gick.
Sen försvann jag verkligen in i dimman ett tag och kroppen gjorde vad den ville.
Innan kvällen avslutades med att jag stod själv med pojk på baldersparkering efter att skjutsen åkt hem. Men dom vände och efter halv tre blev det mest varmt. Bra natt! :)

Idag har jag mått som jag förtjänat. Sssskit.
Kollade step up och drömde ett tag innan det blev älmhult och sen hockey i ljungby.
Vet inte om man kan kalla trojas målvakt målvakt med surt blev det tillslut.

Nu ska jag sova eftersom det inte blev mycket av det förra natten.
sleep tight.


Kommentarer
Postat av: hanna ju :D

HAHA ida har fått kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk :D

2009-03-04 @ 20:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0