Break your happy home.

brown hair and green green eyes :)


Jag har vänt dygnet, på fel hål också. Somnar runt sex-sju, vaknar när jag vaknar. Baby ungefär.
Idag har varit en mycket bra måndag. Skolan med Historia och en del förklaringar åt höger och vänster. Efter det Tyska och det var oedigt oligt som dom säger i östergötland. Ack och No är inte riktigt vår grej och när ingen av 15 pers fattade efter att stackars Sven lille förklarat i en kvart var han på väg att säga upp sig. Med kommentarer om predikatsutfyllnad och det är ingen mening kan jag förstå honom, och feminina formen av ein är kanske zwei. Nej, tur jag inte sa det sista för högt.  Prov nästa måndag. Kommer gå som gud vill, riktigt dåligt.

Alla affärer i stan har skyltat om för våren också. Något jag också trodde på igår med blå himmel men inte idag när snön blåste fram och håret blev först rakt och sen negerkrull. Men jag gick i alla fall lite i affären och drog i blommiga klänningar, jeans shorts och vita linnen. Längtar efter att ta ut de tunna kläderna mer än efter våren i sig. Jag har verkligen inga fina vinterkläder. Inga spännande.

Nu ska jag sova och imorgon ska jag besöka mina kära älmhultsälsklingar en stund. Love it!




Usa för ett år sen var fan inte fel heller!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0