Viva la vida.

Idag har varit en bra dag. Jag -  Idahoe (fint smeknamn förresten) och sp08b spelade teater på estetisk verksamhet. Vi rånade banker och åkte på bilturer medans vi pratade gibbrich.. Efter det åkte vi på romantisk skridskotur. Jag satt på bänken, flörtade med en blondin och plockade av honom skridskorna. Han kunde inte åka skridskor, jag hade inga. Det var en fin förmiddag i grådiset.
  
Jag och Louise jagade bussar på vägen hem innan vi åt makaroner och gick på stan. Köpte hippieband och smink innan vi sprang till tåget och somnade. 20 över 1 tåget fick vi ta. Josefin var snäll idag. Låter som hon inte brukar vara det. Syftningsfel. Alla förstår, don't need to make a comment.

Förresten har det varit 7 grader och sol i veckan. Snön är borta och de har gödslat för första gången i år. Det börjar visst bli vår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0