and so it is, just like you said it would be

shubaluba, det går bra nu
tisdag, femte maj. En vecka tills jag blir 17.
Ett år och en vecka tills jag blir 18 och stor, några få tills ungdomen är slut.
Louie fyller imorgon och jag kommer med tårta till henne runt 10, smakar nog gott i lillans mage.

För att nämna helgen så är det tur att mother nature har sin väg i dessa årstider. Vädret vart fint i alla fall, lördagen var väl helt okej. Kom inte ifrån Paulas förrän tolv någonting, hemma igen vid fyra tiden. Boysboysboys, ja herregud kan man väl bara säga. Tur det blev något av det iallafall, annars hade vi tagit en pizza. (hatar internskämt i bloggar, men kunde inte låta bli)

Ikväll sitter jag med historian, östtyskland och västtyskland. Kommer ingen vart och det regnar här i Sverige ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0