take my hand

Dagen turned out to be bad.
Hittade min adidasjacka, i den skulle det legat ett mycket mycket speciellt hårband. Fickan var öppen och hårbandet är nu puts väck. Det grämer mig, och det tär. Något enormt

Umgåtts med pappa ikväll. Som pappa och dotter. Riktigt skönt och båda fick nog en hel del sagt.
Slutade med att vi satt och kollade på internet och jag upptäkte att coldplay är bokade till Roskilde och Britney till Stockholm - jag har tillåtelse att gå på båda. Jag har också tillåtelse att flytta hemifrån/skaffa lägenhet till hösten.
Känns lite bättre och kvällen slutade godkänt.
Imorgon försöker jag hitta dragläge och pluggar historia.

Efter det gör vi av med alla dåliga tankar i stan.
Astronaut - Salem Al Fakir.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0