underbara dag

Har tappat räkningen på hur länge det varit fint väder. Känns som vi bor i Spanien eller något. Vart är Sverige?
Synd att klaga dock.

Har sovit och solat en del med Sunnybanny och nu ska jag snart börja plugga på den där naturkunskapen. Historian skriver jag natten till tisdag. Då har jag tid. 
Barnkalaset jag var på häromdagen förde förresten med sig något positivt - plastmorfar eller vad man säger är helt inne på USA. Nästa vår runt påsk, minst 15 dagar  i världens härligaste land och med Orlando, New york och Miami. Han har börjat planera lite smått och börjat tänka på saker som flyg och hyrbilar samt datum. När han bestämt sig då finns det ingen återvändo, tjurig och bångstyrig som han är.

Thanks jesus, livet är lätt att leva just nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar att ditt liv är bättre än för några inlägg sedan! (L)

2009-05-02 @ 14:20:26
URL: http://paulawiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0